Ultimii mesteri sticlari

Imaginea despre sticlari si mestesugul lor mi-am construit-o treptat, furand cu coada ochiului, imagini disparate in care lumini si umbre dansau intr-un frumos joc. Un puzzle in care am adunat franturi de imagini cu obiecte diverse, lucrate artizanal, cu mare migala, obiecte aflate undeva la granita dintre arta si functional.

Frumusetea lor a stat intotdeauna in modul in care lumina cucereste obiectul, iar obiectul, prin translucenta lui, raspunde privitorului in palete de culori si forme inegalabile in alt taram.

Am ajuns cu aparatul de fotografiat alaturi de acesti mesteri sticlari, am fost cumva partas la plamadirea formelor care, odata scoase din caldura cuptoarelor si lasate in lumina zilei, prind viata luminandu-ne si pe noi!











Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Matterhorn-ul României

Muntele Mare - Rezervația Scărița-Belioara